středa 4. července 2012

Welcome

Ahoj všem! Pěkně vás tu vítám :)


V podstatě ani nevím, čím začít..Bůh ví, jak často budu přispívat a zda mě to vůbec bude bavit...Někde jsem četla, že když si člověk zakládá blog, měl by mít už dopředu jasno, jakým směrem se bude ubírat, zda bude blogovat o kosmetice, módě, zahradničení, či sbírce motýlů...no a já jasno nemám vůbec.. Beru to tu spíš jako můj "deník". Prostor, kam si můžu ukládat a sdílet své vzpomínky, myšlenky...co jsem kde objevila a co mě inspiruje. Myslím, že z toho nakonec vznikne takový mišmaš -  jednou outfit článek, podruhé tip na výborný seriál, k tomu přidáme recenzi na nějaký supr trupr kosmetické udělátko a završím to tím, jaký se mi zdál sen :D Což vlastně taky dost charakterizuje mou osobu..:)


Co více dodat...snad jen enjoy :)

Žádné komentáře:

Okomentovat